نوشته شده توسط : محمّد معنوی
ˈهمسرشاهزادهˈویلیامˈدرجریان توزیع مدالهاهماهنگ کرده بودیم بایکدیگردست ندهیم واتفاقا ایشان رعایت آداب اسلامی از سوی بنده را مورد تقدیر قرار داد. ˈمهرداد کرم زادهˈروزسه شنبه درگفت وگو باخبرنگازاعزامی ایرنا،اضافه کرد:پس ازآنکه صاحب مدال نقره شدم خانم میدلتون به بنده تبریک گفت و من نیز از ایشان تشکر کردم. حتی وی نظر مرا درباره دست دادن پرسید که به او گفتم من مسلمان و مقید هستم و آداب اسلامی را در هرجای دنیا رعایت می کنم و او صحبت مرا پذیرفت. وی افزود: حتی دستم را روی سینه ام گذاشته و به این خانم احترام کردم تا ثابت کنم که آموزه های اسلامی احترام به شخصیت زنان است. کرمزاده درادامه گفت:اقدام من واین خانم کاملا در کمال احترام صورت گرفت ولی متاسفانه برخی از رسانه های غربی شیطنت کرده اند تا شاید بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند. اما خوشبختانه تیر آنها به سنگ خورد و من از این بابت بسیار خوشحال هستم. قصد و نیت من بی احترامی نبود و از اینکه توانستم روح و منشور المپیک را که همانا دوستی میان ملل است را به خوبی اجرا کنم، خوشحال هستم. وی درادامه گفت:ˈدیویس آلدˈحریف بریتانیایی که به مدال طلا دست یافت هم سن وسال پسرم (محمدرضا) است و وقتی او به مقام نخست رسید به وی تبریک گفتم و تماشاگران حاضر در ورزشگاه المپیک لندن را ترغیب کردم تا این جوان را تشویق کنند. کرم زاده اضافه کرد:باورکنید تصور می کردم با پسر خودم مسابقه می دهم و این پرتابگر جوان بریتانیایی نیز در وب سایت خود از حرکت من تمجید کرده است. ورزشکار کشورمان اظهار داشت: سفیر 75 میلیون ایرانی هستم و به خوبی می دانم که منشور المپیک و ˈپیر دوکوبرتنˈ بانی این بازی ها، احترام متقابل و دوستی بین ملل است که ورزش بهترین ابزار برای این پیوند بشمار می رود. پرتابگر پرسابقه تیم ملی دو ومیدانی ایران که دارای چندین مدال طلا و نقره در رقابت های معتبر گوناگون است درپایان گفت: مدال نقره بازی های پارالمپیک 2012 لندن را به ملت خوب ایران تقدیم می کنم وامیدوارم افتخارات ورزشکاران ما دراین جشنواره بزرگ و معتبر روی نوار استمرار حرکت کند.


:: بازدید از این مطلب : 332
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: